3 kroky k úspěchu s KetoDiet

3 kroky dietního programu KetoDiet jsou opravdu velmi snadné. Každý z nich má svá pravidla i opodstatnění. Budete jíst pravidelně 5x denně, dodržovat pitný režim a vaše nadbytečné kilogramy budou brzy minulostí. To nezní špatně, co Vy na to?

Pokud si zvolíte ve Vašem dietním progarmu všechny postupné kroky, nejprve se bude Váš jídelníček skládat téměř výhradně z proteinových jídel a nápojů KetoDiet, ale kdykoliv v průběhu dne si budete moct dopřát i vybrané druhy zeleniny. V dalších krocích se pak postupně vrátíte k běžné, vyvážené stravě a vychutnáte si každé jídlo. Budete totiž vědět, že vám nepřinese zpět tukové polštáře, kterých jste se již zbavili.

A jak jednotlivé kroky proteinové diety vypadají, čím se vyznačují a jak se Vám - díky jejich dodržování podaří zhubnout?

Nejdříve si jednotlivé dietní kroky zrekapitulujme, detail každého kroku je v odkazech v textu nebo v levém menu:

1. KROK: RYCHLÁ REDUKCE TUKOVÉ TKÁNĚ

2. KROK: STABILIZACE A NÁVRAT K RACIONÁLNÍMU JÍDELNÍČKU

3. KROK: DLOUHODOBÉ UDRŽENÍ DOSAŽENÉ HMOTNOSTI

1017-graphic02-21015-graphic02-31016-graphic02-4

1. KROK PROTEINOVÉ DIETY
RYCHLÁ REDUKCE TUKOVÉ TKÁNĚ (hubnete v průměru 6 - 10kg/měsíc)

+ první základní krok programu jak zhubnout s KetoDiet
+ 5x denně jíte proteinová jídla KetoDiet (plně nahradí vaši běžnou stravu)
+ zároveň můžete jíst vybrané druhy zeleniny jako např. brokolici, květák, cuketu...
+ trvá obvykle 14 - 28 dní

PRO VÍCE INFORMACÍ K 1. KROKU KetoDiet KLIKNĚTE ZDE

2. KROK PROTEINOVÉ DIETY
STABILIZACE A NÁVRAT K RACIONÁLNÍMU JÍDELNÍČKU (dále hubnete v průměru 4-5kg/měsíc)

+ „stabilizační" krok programu jak zhubnout s KetoDiet
+ 4x denně jíte proteinová jídla KetoDiet
+ do jídelníčku zařadíte 1 běžné na bílkoviny bohaté jídlo (vejce, ryby, libové maso) 
+ nadále jíte povolené druhy zeleniny

POZOR: stále nejsou povoleny klasické přílohy (brambory, těstoviny, rýže, knedlíky ....)
- jedna porce masa (bílkovin) by měla odpovídat 120 - 150g
- trvá obvykle 21 - 56 dní (ideálně min. 1,5 násobek délky 1. kroku!)

PRO VÍCE INFORMACÍ K 2. KROKU KetoDiet KLIKNĚTE ZDE

3. KROK PROTEINOVÉ DIETY
DLOUHODOBÉ UDRŽENÍ DOSAŽENÉ HMOTNOSTI

+ cílem třetího kroku jak zhubnout s KetoDiet je udržení váhového úbytku
+ běžně konzumujete jídla racionálního jídelníčku bohatá na bílkoviny, ovoce a zeleninu
+ stravujete se pravidelně (ideálně 5x za den)
+ do denního jídelníčku zařazujete podle potřeby 1 - 2 proteinová jídla KetoDiet
+ pravidelně se věnujete oblíbené sportovní aktivitě
+ znáte svou váhu a přiměřeně ji sledujete
+ při zvýšení váhy o více než 3kg už víte, že řešením je krátkodobý návrat k 2. kroku

PRO VÍCE INFORMACÍ KE 3. KROKU KetoDiet KLIKNĚTE ZDE

Stačí dodržovat pravidla 3 kroků KetoDiet a:

- uvidíte rychlé výsledky již po několika dnech
- získáte maximální podporu poradců KetoDiet
- naučíte se vybírat vhodná jídla
- užijete si průběh diety bez nervozity a hladu
- poznáte, že racionální jídelníček není žádná věda
- budete se cítit fit a nabití energií

Na co nezapomenout?

- dodržujete obecné pokyny zdravého stravování
- nejezte smažené a těžké přílohy jako hranolky a knedlíky, či těžké omáčky
- ostatní přílohy (brambory, rýže, těstoviny..) si dávejte ideálně jen v poloviční porci
- snažte se omezit veškeré pečivo
- dbejte na svůj pitný režim
- žádné nadbytečné jídlo jako tyčinky nebo chipsy u televize
- jako samozřejmou součást zdravého jídla volte vždy i zeleninovou oblohu
- alkohol (tzn. sklenku dobrého vína či piva) si dopřávejte jen střídmě (max. 1x do týdne)