ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1. Je nutné zkonzumovat všechny 5 přípravků KetoDiet i když nemám hlad? Mohu si vzít více porcí najednou?

Ano, vždy je nutné zkonzumovat všech 5 jídel za den, jen tak dokáže KetoDiet ochránit vlastní svalovou hmotu. Pokud nesníte všechny doporučené dávky, budete sice hubnout, ale právě svalová hmota nebude úplně ochráněna. I proto je potřeba dodržovat nejen doporučený počet jídel KetoDiet, ale zároveň i pravidelné dávkování během dne. Tato pravidelnost zároveň vaše tělo naučí pravidelným stravovacím návykům.

2. Co mohu tedy během dne jíst?

Základem je vždy 5 jídel za den a neomezené množství doporučené zeleniny. Dále je třeba vypít minimálně 1,5 - 2l neslazených tekutin tzn. vody, čaje, kávy, melty, minerální vody (zkontrolujte zda není slazená). Do kávy či čaje je možné pro chuť přidat 1 - 2 lžičky mléka.

Zejména nesmíte: alkoholické nápoje, ovocné džusy, slazené minerálky, žádné pečivo (ani vícezrnné či celozrnné), žádné ovoce, žádné přílohy ani rýži či brambory

Je třeba si uvědomit, že k racionální stravě se budete postupně vracet v dalších krocích dietního programu KetoDiet. V prvním kroku je ale potřeba být na sebe přísný! :-)

3. Je proteinová dieta pro lidský organismus bezpečná?

Proteinová dieta je nasazovaná v případě, kdy je k tomu důvod, a tím zásadním důvodem je pochopitelně nadváha či obezita. Je třeba se tedy ptát, zda proteinová dieta přináší pro organismus větší zátěž naž samotná obezita. Odpověď je, že nikoliv. Pochopitelně, že změna stravování s KetoDiet určitou zátěž pro organismus představuje (asi jako když se snažíte po letech válení na gauči začít mírně sportovat), nicméně jedná se o časově omezenou a mírnou zátěž, která pro zdravý organismus nepředstavuje žadné riziko. Právě naopak snížením hmotnosti po ukončení programu KetoDiet dochází u klientů k celkovému detoxikačnímu procesu organismu, kdy se tělo zbaví toho, co jej dlouhodobě ničí - nadváhy.
A pozor KetoDiet rozhodně není CKD nebo TKD!!

4. Na sáčku je uvedeno, že mohu přípravek KetoDiet míchat ve vodě či mléce. Mohu si KetoDiet míchat pouze ve vodě?

Rozhodně ano, pokud si přípravek KetoDiet rozmícháte ve vodě, docílíte lehčí chuti. Pokrok v hubnutí je o něco lepší, a to z toho důvodu, že mléko samo o sobě obsahuje cukr (laktózu) a nepatrně brzdí proces ketózy. Míchání v mléce je uživatelsky příjemnější, nicméně pokud vám KetoDiet chutná i s vodou, doporučujeme vodu, výsledky se dostaví rychleji.

5. Začal jsem s dietou a druhý den mám velký hlad, je to normální?

Ano. Hlad se může objevit v prvních 2-3 dnech programu. Pokud by byl pocit hladu neovladatelný, můžete zkusit vařené bílky z vajec (žloutky nabídněte okolí) a ochuťte dle libosti. Základní charakteristikou a výhodou bílkovinné diety je ale fakt, že brzy po jejím nasazení vymizí pocit hladu. Nepleťte si chuť a hlad. Chutě zůstanou, ale s těmi si poradíte v hlavě :-) K plnému rozvinutí ketózy, která spontánně tlumí pocit hladu, dochází po 48 - 72 hodinách.

6. Kolik kilogramů můžu během programu KetoDiet zhubnout?

Na to se nedá naprosto přesně odpovědět. Tělo je dynamický systém a průběh diety se dá pouze předpokládat. Modelově si můžete vyzkoušet předpokládaný úbytek zde. Nejvíce záleží na výchozí váze, obecně platí, že čím vyšší nadváha, tím rychlejší úbytek. Účinnost diety také může snížit (někdy dost výrazně) počet předešlých absolvovaných diet. Je dobře zdokumentovaný fakt, že tělo si určitém počtu pokusů o hubnutí vypěstuje rezistenci a sníží základní energetický výdej na minimum. Tím se snaží „bránit" své energetické zásoby. Obecně však lze říci, že po absolvování programu KetoDiet ve všech jeho krocích je možno předpokládat úbytek cca 12kg u muže a 8kg u ženy s průměrnou nadváhou.

7. Chci shodit jen 4kg, je pro mě program KetoDiet vhodný?

Dobrý den, samozřejmě, že díky programu KetoDiet je možné redukovat jen pouhá 4kg. Záleží samozřejmě na konkrétních okolnostech, ale v podobném případě bývá vhodné začít dietní režim Krokem 2. Tzn. třemi proteinovými náhradami stravy a dvěma racionálními jídly (více ZDE). Určitě oceníte, že hned od počátku vašeho programu nejste omezena pouze na náhradu KetoDiet, ale především na širší spektrum zeleniny. Dle našeho názoru je ideální začít s redukcí právě když není vaše nadváha ještě tak vysoká. Se 4kg si díky KetoDiet opravdu hladce poradíte a především si jednodušeji nastavíte pravidelné stravovací návyky (jíst 5x za den). Ani udržení váhy nebude při takto malé redukci velký problém. Proto s chutí do toho!

8. Můžu během 1. kroku sportovat?

Sportovní aktivita tvoří nedílnou součást zdravého životního stylu a udržet si redukovanou váhu bez ní nelze. Ovšem rozhodnutí zhubnout je samo o sobě závažné a pro tělo a zejména mysl, bude dietní režim představovat určitou (i když pozitivní) zátěž. Proto začínat s úplně novou sportovní aktivitou zároveň s 1. Krokem programu KetoDiet není nejvhodnější. Jiná situace je, pokud se již nějaké aktivitě věnujete a tělo je na ní uvyklé, v tom případě můžete v dané aktivitě pokračovat. I zde ale platí, že méně bývá v případě KetoDiet více. Jiná situace je pokud shazujete řekněme pouhé 3-5kg - zde vám doporučujeme začít rovnou s nasazením diety i s lehkou sportovní akrivitou jako např. běh, cyklistika, aerobic, spinning. Více k tomuto tématu vám ochotně poradí naši výživoví specialisté.

9. Vydržel jsem dietu 14 dní, o víkendu jsem zhřešil neplánovanou akcí. Mohu dietu zase obnovit?

Samozřejmě můžete, je ale třeba mít na paměti, že okamžité přerušení a rychlý návrat k „normálnímu" stravování není dobrý. Tělo začne ihned přednostně tvořit nové tukové buňky a je tedy tendence k všude zmiňovanému jo-jo efektu. Pro dlouhodobé udržení shozených kilogramů je nezbytné dodržet všechny 3 kroky programu KetoDiet. Platí zásadní pravda, že příjem (tedy toho co sníte) by se měl rovnat výdeji.

10. Shodit 10kg za měsíc je skvělý výsledek, ale cena za KetoDiet mi přijde vysoká.

Začnu trochu zeširoka. Počítal jste si někdy, kolik peněz jste za své nabrané kilogramy musel zaplatit? Bezpochyby to byla částka několikanásobně vyšší. V rámci programu KetoDiet konzumujete pouze nápoje KetoDiet a zeleninu, žádné další náklady na stravu nejsou! Použijte naši kalkulačku, kde si můžete reálnou cenu KetoDiet vypočítat. Je třeba odečíst cenu za potraviny, které jste zvyklý běžně konzumovat - tím se pohled na cenu diametrálně změní. Pamatujte, že na světě není nic zadarmo a zkuste si například porovnat cenu naší diety s konkurenčními celoměsíčními náhradami stravy. Zjistíte, za takové výsledky za tuto cenu nikde nepořídíte.

11. Mohu hubnout pomocí KetoDiet pokud jsem těhotná?

Rozhodně ne! V těhotenství není tělo k hubnutí připraveno a KetoDiet není k redukci v těhotenství vůbec vhodný. O hubnutí neuvažujte ani v případě, že se na těhotenství připravujete, v období krátce po porodu, ani pokud kojíte.

12. Ovlivňuje nějakým způsobem kouření, musím během diety přestat kouřit?

V prvé řadě si uvědomte, že kouření je nechutný zlozvyk, naprosto neslučitelný se zdravým životním stylem. Samotný fakt, že kouříte, ale nijak průběh diety neomezuje. Nicméně cílem a posláním programu KetoDiet je první krok ke zdravějšímu životnímu stylu. Víme, že rozhodnutí začít hubnout je těžké a zaslouží naše uznání. Doporučujeme tedy s kouřením skoncovat, ale bude pro vás zřejmě jednodušší, když s tím začnete až po dietě. Uvidíte, že to bude snadnější.

13. Ovlivňuje můj menstruační cyklus průběh diety?

Ano, může průběh diety zdánlivě ovlivnit. Tělo v průběhu menstruačního cyklu zkrátka hubne nerado. Abychom ale mohli výsledky hubnutí v programu KetoDiet objektivně měřit, volíme jako základní ukazatele rozdíl váhy den před nasazením diety a den ukončení diety. Tato hodnota se dá s velkou přesností odhadnout a naši výživový specialisté vám ji ochotně namodelují. Na co je ale potřeba se připravit, je fakt, že v průběhu menstruačního cyklu se denní úbytek váhy oproti běžným dnům sníží, což může působit na psychiku. Nebojte se, celkový výsledek dle předpokladů ovlivněn nebude! Je dobré mít to na paměti a v průběhu menstruačního cyklu nepanikařit, že se redukce kilogramů zastavila.