Doporučení před startem aneb CO VÁS S KETODIET ČEKÁ

Dříve než přistoupíte k samotné dietě, prostudujte si základní principy proteinové diety Ketodiet.

STANOVTE SI JASNÝ CÍL
Před samotnou dietou je vhodné si stanovit jasný cíl a důvod hubnutí, vše vám půjde mnohem snáz. Rozhodnutí musí vycházet z vašeho vnitřního rozhodnutí, přímo z vás a pocitu, že začínáte hubnout především kvůli sobě. Nadváha není jen ve vašem těle ale i ve vašem mozku - pokud "odtučníte" mozek, odtučníte celé tělo!
Pomocníkem může být jak pozitivní, tak i negativní motivace.

URČETE SI "DEN D"
Zvolte si konkrétní den, kdy začnete. Vyhněte se období, kdy vás čekají rodinné, firemní nebo jiné oslavy. Vyslovte svou motivaci. Proč chcete zhubnout? A minimálně každé ráno si toto předsevzetí opakujte.
Požádejte i své okolí, aby k vám bylo ohleduplné a podporovalo vás.
Dejte si např. na ledničku obrázek hezkého těla, které byste chtěli mít, nebo naopak nějaký odstrašující případ, kterým byste se nikdy nechtěli stát!
Ženám je doporučeno začít po skončení menstruačního cyklu.

ZAČÁTEK BÝVÁ NEJTĚŽŠÍ aneb PRVNÍ 3 DNY
V průběhu těchto dnů začíná v těle probíhat ketóza a dochází k nastartování přednostního spalování tuků. Je proto VELMI DŮLEŽITÉ si nastavit vlastní denní režim.
Především je důležité nezapomenout jíst proteinový přípravek KetoDiet 5x denně, ideálně po třech hodinách.
Tím se do budoucna naučíte stravovat se PRAVIDELNĚ.
Mnoho lidí si stěžuje, že nemá na jídlo čas a přitom je to opravdu otázka pouhých 10 MINUT, které budete věnovat přípravě jídla, jeho konzumaci, ale především svému zdraví!

V prvních 3 dnech můžete mít pocit hladu. To je normální. Pokud ale budete dodržovat správné dávkování, pocit hladu spontánně ustoupí do 48 hodin od zahájení diety.
Pokud se i přesto intenzivní pocit hladu objeví, snězte libovolné množství povolené zeleniny a zapijte je velkým množstvím vody.
Od třetího dne prvního kroku KetoDiet je hlad ale naprosto výjimečným jevem.

Dál pokračujte v dietě a pozor, NEVAŽTE SE KAŽDÝ DEN! Ideální je kontrolovat svou váhu po cca 3 dnech. Zbytečně se tak nebudete stresovat.

Výjimečné vedlejší projevy diety
V zanedbatelném procentu případů se mohou v souvislosti s proteinovou dietou objevit některé vedlejší projevy, které lze ale velmi jednoduše napravit, nebo jim předcházet:

Lehký zápach z úst - při správném fungování ketózy ve vašem organismu se může v důsledku přirozených procesů v těle objevit lehký zápach z úst. Tento jev je naprosto normální. K úpravě tohoto projevu doporučujeme žvýkačky bez cukru, případně ústní sprej.

Zácpa - je výjimečným projevem objevujícím se v souvislosti s nedostatečnou konzumací povolené zeleniny nebo nedodržením pitného režimu. Při výskytu zácpy zvyšte konzumaci povolené zeleniny a přísun neslazených nealkoholických nápojů, nejlépe čisté vody.

Bolest hlavy, únava - tyto nepříjemné vedlejší projevy opět ve většině případů způsobuje nedostatečný pitný režim. Častěji pijte a pokud potíže neustávají, kontaktujte našeho výživového specialistu.

Snížení denní redukce u žen - během několika dnů, které předchází menstruační periodě, dochází u některých žen k zadržování vody v organismu. Tento jev může být mylně považován za snížení rychlosti redukce. Jakmile odezní premenstruační období, tělo se zadržené vody spontánně zbaví a celkový úbytek hmotnosti nebude nijak ovlivněn.