Letní zmrzka KetoDiet

Zmrzlina k létu prostě patří. Ale když se právě snažíte o zdravou stravu s minimen přidaných cukrů nebo si chcete snížit či držet tělesnou hmotnost pomocí KetoDiet, není dobré nechat se ovládnout chutí a jednu "točenou" nebo kopečkovou si koupit. Je lepší si ji vyrobit! A to přímo ze základu koktejlu KetoDiet!!!

Ingredience:
1 porce KetoDiet koktejlu
200 ml odtučněného mléka
250g odtučněného tvarohu 
sníh ze 2 bílků

Namícháme si KetoDiet koktejl ve 200ml odtučněného mléka a přidáme 5ks příchuťových tablet (dle požadované příchuti). Necháme alespoň 10 minut odležet. Nápoj poté v misce smícháme s tvarohem a nakonec pomalu vmícháme sníh z bílků. Směsí naplníme zmrzlinová tvořítka (prodává IKEA, TESCOMA, domácí potřeby...) a dáme na cca 12 hodin do mrazničky nebo použijeme zmrzlinovač.

Tipy na příchutě:

KOKOSOVÁ

- do základu použijeme tabletu s kokosovou příchutí a přidáme 1 polévkovou lžíci nastrouhaného kokosu.

STRACIATELLA

- do základu použijeme tabletu s vanilkovou příchutí a přidáme nastrouhanou ½ KetoDiet proteinové čokoládové tyčinky.

OŘÍŠKOVÁ

- do základu použijeme tabletu oříšek-vanilka a přidáme polévkovou lžíci mletých lískových oříšků.

JAHODOVÁ

- do základu použijeme tabletu s jahodovou příchutí a můžeme přidat max. 2 čerstvé jahody (tato varianta je ale vhodná především pro 2. krok KetoDiet).


Nanuky je možné jíst místo jednoho jídla (2 nanuky = 1 jídlo), nebo jako vynikající pochoutku v průběhu dne. Konzumované množství by v 1. kroku KetoDiet nemělo být větší než 2 nanuky/ den, max. 3x týdně.