ZELENINA - součást programu KetoDiet (dietní jídelníček)

Zelenina je v programu KetoDiet nedílnou součástí celého procesu. Níže naleznete vybrané druhy zeleniny, kterými můžete - lépe řečeno musíte - obohatit svůj dietní jídelníček.

Pro první krok jsou jako doplněk proteinových nápojů povoleny pouze níže uvedené druhy zeleniny. Je to proto, že určité druhy zeleniny mají více obsahu sacharidů a brzdily by proces ketózy, a tedy i celý redukční program.

V 1. KROKU BY VE VAŠEM DIETNÍM JÍDELNÍČKU NEMĚLA CHYBĚT TATO ZELENINA:

Brokolice / Květák / Cuketa / Pórek / Čekanka / Ředkvičky / Okurka / Špenát / Fazolové lusky / Zelí / Kapusta / Celer bílý / Fenykl / Čerstvé houby / Chřest / Lilek (baklažán) / Patison / Řeřicha / Salát (všechny druhy) / Sója (klíčky) / Polníček / Rukola / Tykev

Povolené druhy zeleniny mohou být konzumovány syrové, vařené nebo dušené. Doporučená denní spotřeba zeleniny je 500g. Pamatujte, ostatní druhy zeleniny jsou pro 1.krok zakázané.

V 2. KROKU MŮŽETE PŘIDAT TAKÉ TUTO ZELENINU:

Rajče / Paprika / Cibule / Česnek / Řepa / Artyčok

 

Pro další kroky programu KetoDiet můžete zařadit do svého dietního jídelníčku veškeré druhy zeleniny.