NOVINKA: posilovací konstrukce ROUGH ATHLETIC

Tak tohle je TA avizovaná posilovací konstrukce od ROUGH ATHLETIC - Vaše nová multifunkční tréninková sparingpartnerka! Sice Vám nevymyslí trénink sama o sobě, ale poskytne Vám potřebnou dopomoc při podání činky, zachrání Vás, když nad Vámi bude činka vítězit a nabízí tak strááášně moc variant cvičení, že Vás může překvapit každý den něčím novým!

Rámové profily robustní ocelové konstrukce mají rozměr 80x80x3 mm, kotvení do podlahy a skrz zeď vedle do sálu zaručují vysokou stabilitu a nosnost.

1293-1

Hlavním benefitem konstrukce je především možnost osobního výškového nastavení bezpečnostních zarážek. Tato konstrukce nemá žádné zadní profily, které by bránily zasunutí lavičky (plyo bedny, FitBallu...) pod konstrukci, takže na jednom stanovišti můžete odcvičit plnohodnotně celé tělo a to ještě v mnoha variantách provedení jednotlivých cviků. V horní části jsou umístěné 2 hrazdy, tedy na luxusní shybíčky anebo na zavěšení TRX, kruhů, expandérů...

Ve fotogalerii najdete na ukázku pár cviků s použitím háků, zarážek a dalšího příslušenství a pomůcek, tak se nebojte to zkusit!

Horní malé háky používejte především u bench pressu, tlaků na ramena a u dřepů, spodní bezpečnostní velké zarážky využívejte u přítahů činky v předklonu, mrtvých tahů, pozvedů, a třeba i bicepsových zdvihů.

S ROUGH ATHLETIC vymýšlíme další možná řešení, tak se těšte na inovace.

Motto: cesta ke královně vede přes „královské cviky"!

Fototipy:

1294-2

Pohodlné usazení osy na ramena z horních háků při dřepech - zde varianta s dosedem a s použitím pěnového návleku (aby Vás to netlačilo :-))

1295-3

Proč používat bezpečnostní spodní zarážky? Kdyby se Vám nepodařilo zvednout z hlubokého dřepu, jednoduše na ně osu "odhodíte"

1296-4

Pohodlné uchopení osy ve spodní pozici

1297-5

1298-6

Horní háky na podání - spodní zarážky jako pojistka

1301-8

Shybíčky s dostatkem prostoru (i pro dopomoc)

1302-9

Hrazdu můžete používat nejen na shyby, ale i na cviky na břicho ve visu

1303-10

1304-11

Kruhy lze využívat stejně jako TRX, osobně jsem jimi nahradila cviky na horní polovinu těla úplně. Plus můžete samozřejmě zkoušet některé prvky silové gymnastiky, což Vám TRX nedovolí...

1305-12

Jedna z možností cvičení přítahů na kruzích. Vyzkoušejte a porovnejte (střídejte) s TRX!